15 2017-07-15

Płatność kartą w internecie – aktywacja kart – kartosfera

2018-08-29T21:30:37+02:0015 lipca 2017||

Płatność kartą w internecie       W celu odblokowania płatności w Internecie przy pomocy kart płatniczych (Visa Debetowa lub Biznes), należy ustalić wysokość limitu transakcji internetowych telefonicznie lub bezpośrednio w jednostkach Banku Spółdzielczego w Jeleśni oraz aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym (www.kartosfera.pl). Jednocześnie informujemy, że w celu aktywowania zabezpieczenia 3D Secure niezbędne jest zdefiniowanie w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Jeleśni aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym. W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy: wejść na stronę internetową [...]

15 2017-07-15

Zatrzymana karta w bankomacie

2017-07-15T22:28:00+02:0015 lipca 2017||

Zatrzymana karta w bankomacie Bankomat zabrał mi kartę, dlaczego? Przyczyn zatrzymania karty przez bankomat jest kilka: Spóźniliśmy się z odbiorem karty z bankomatu Wprowadziliśmy trzykrotnie błędny kod PIN Nasza karta jest zastrzeżona, wtedy każda próba użycia karty spowoduje jej zatrzymanie Posiadana karta jest przeterminowana W czasie transakcji nastąpiła awaria bankomatu W przypadku zatrzymania karty prosimy o kontakt z placówką naszego Banku.

15 2017-07-15

Blokada i zastrzeżenie kart płatniczych

2017-07-15T22:27:19+02:0015 lipca 2017||

Blokada i zastrzeżenie kart płatniczych W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów: telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50), telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828), telefonicznie w dowolnym centrum VISA, osobiście lub telefonicznie w placówce naszego Banku, osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA. W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę. Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Przejdź do góry