Aplikacja Mobilna “Nasz Bank” (dla systemu Android)
NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna dla użytkowników serwisu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Jeleśni.
Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet pracujących na systemie Android.
Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!
Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodną mobilną autoryzację (zastępującą kody SMS) dyspozycji w bankowości internetowej,
- otrzymywanie powiadomienia PUSH o stanie twoich rachunków i operacjach (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji),
- logowanie przy pomocy kodu PIN lub odcisku palca
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, informacje,
- lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
- historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
- przelewy QR (płatności bez wpisywania danych),
- geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).
Jak zainstalować aplikację mobilną "Nasz Bank"
Dla systemu Android:
- Zaloguj się na swoim urządzeniu do sklepu Google Play
- Wyszukaj i zainstaluj aplikację “Nasz Bank”
- Możesz również skorzystać z poniższego linka:
Jak aktywować aplikację?
Krok 1. Uruchom aplikację (Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej).
Krok 2. Ustal e-PIN (e-PIN będzie potrzebny do logowania do Aplikacji oraz zatwierdzenia transakcji).
Krok 3. Korzystaj z aplikacji (dostosuj ustawienia do swoich potrzeb, np. dostosuj informacje widoczne przed zalogowaniem lub dodaj odcisk palca).
Uwaga! Po zainstalowaniu i aktywacji Aplikacji zamieniony zostanie sposób autoryzacji transakcji z haseł SMS na autoryzację mobilną.
Jeśli korzystając z aplikacji chcą Państwo nadal korzystać z autoryzacji SMS, konieczny jest kontakt z Bankiem.