Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca, dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

Termin
Funkcjonalność / usługa
Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
 

W sobotę 22.06
w godzinach 6:00-12:00

Moje ID Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu Niedostępne będą płatności  przy pomocy kodu BLIK oraz wypłaty BLIK w bankomatach
Przez cały weekend
od 21.06, godz. 17:00 do 24.06, godz. 6:00
BLIK – przelewy na telefon Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy natychmiastowe Express Elixir Brak możliwości realizacji przelewów przelewów natychmiastowych Express Elixir
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

Transakcje kartowe – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.